مشاور بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ و مجری بازاریابی، مهندسی فروش و ...

مشاور بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ و مجری بازاریابی، مهندسی فروش و ... مشاور و مجری طرح های بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ

مشاور بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ و مجری بازاریابی، مهندسی فروش و ...

مشاور بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ و مجری بازاریابی، مهندسی فروش و ... مشاور و مجری طرح های بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ

مشاور بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ و مجری بازاریابی، مهندسی فروش و ...

معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

-مدرس دانشگاه،
-دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از کارشناسی فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت و هیات مدیره
-مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
-عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
- دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
-دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
-مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
-ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
-سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
-مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
-عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
-دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش


تماس با ما:
شماره تماس با مدیر برنامه استاد خویه
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
۰۲۱۲۶۷۱۱۲۷۱
تهران ، خیابان نیاوران ( باهنر)، بعد از پمپ بنزین، کوچه رفیعی، پلاک ۵
شماره تماس مستقیم با علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
وب سایت های ذیل
مشاور فروش بازاریابی و برند www.khooyeh.com
دکتر بازاریابی www.marketingdoctor.ir
دکتر فروش www.doctorsales.ir
دکتر برند www.branddoctor.ir
صفحه اینستاگرام khooyeh.ir
کانال تلگرام @khooyeh
ایمیل:

DrKhooyeh@gmail.com

کلیه خدمات مشاوره ای ما با افتخار همراه با خدمات آموزشی با 19سال تجربه ارایه می گردد.

مشاوره مدیریتی به مدیران در حوزه ( برند، بازاریابی، فروش، منابع انسانی، رفتار سازمانی و ….) management consulting

ارائه خدمات مشاوره بازاریابی ( marketing consulting ) و آموزش بازاریابی ( marketing training)به شکل کاملا عملیاتی و یکپارچه، خدمات مشاور بازاریابی و تجاری سازی (مارکتینگ) به صورت تخصصیmarketing action plan consulting مشاوره برنامه ریزی بازاریابی ، فروش و تبلیغات به صورت سیتماتیک و تدوین برنامه بازاریابی فروش

م

  • ۰
  • ۰

برند سازی، بازاریابی و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی

 

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی

مدیریت بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی      

  بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی      

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش 

 بازاریابی محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  

راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی      

مدرس : استاد علی خویه    ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی ، عضو انجمن های ملی و بین­المللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و …

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

 

 

مدیریت بازاریابی   لوازم آرایشی و بهداشتی      

فروش و بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی      

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی      

 بازاریابی محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی   

راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

           

 

علی خـویه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مشاور محقق و مجری پروژه های مختلف در سراسر کشور، مدرس و مشاور مدیران عامل مطرح کشور،

 

 

 

 

برندسازی، بازاریابی و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی
برندسازی، بازاریابی و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی

 

بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی | بازاریابی کرم های صورت | آرایش شامل کرم‌های محاظت‌کننده پوست، لوسیون‌ها (کرم‌های مایع)، پودرها، عطرها، رژ لب، لاک ناخن، مواد آرایشی چشم و صورت، فر مو، لنزهای رنگی، رنگ مو، ژل و اسپری مو، دتودورانت‌ها (ضدبو)، محصولات مربوط به نوزاد، روغن شستشو،

 

 

دوره آموزش جامع مدیریت برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

استاد خویه: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸

www.khooyeh.com

برخی از سرفصل ها

  روز برخی از سرفصل ها
  اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی
کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری

 

brand analyze

عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند

  دوم اصول مهندسی برند و معماری برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

 

brand engineering

استراتژی نام تجاری

Brand strategy

اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری

 

تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان)

Brand research

عناصر تکنیکی برند( TAB)

  سوم اصول ومهارت های مدیریت برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی
هویت و شخصیت برند

 

بررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برند

عناصر تاکتیکی برند

  چهارم ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برند

 

رفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری

کارگاه ساخت و مدیریت برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

 

برنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan)

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

  پنجم پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند  تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند
ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند
  ششم مهندسی ارزش برند، مهندسی معکوس برند، کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند
برندسازی خلاق، خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری
  هفتم کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری
سبک های برندسازی و برندداری در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

 

style of branding

  هشتم ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند
بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری  BCS

 

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)

مدیریت برنددر صنعت محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی

برندسازی کاربردی در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

مدرس: علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع وکاربردی.

ریاست انجمن برند ایران.

مولف ومترجم کتاب مدیریت ومهندسی برند

مشاور ومجری برندهای معتبر کشور

مشاور ومجری برندسازی و مدیریت برند شرکت های معتبر ایران

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم برند و نام و نشان تجاری

 

–    اصول برند سازی حرفه ای در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

–    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری

ارتقای بینش و نگرش –    تفکر برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

 

–    تعریف جدید اصول مدیریت برند

–    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

–    تفکر خلاق در برند سازی لوازم آرایشی و بهداشتی

ارتقای مهارت –    مهارتهای برند سازی در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

 

–    مهارت برند داری

–    مهارت برند شناسی در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

–    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

–    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

–    مهندسی ارزش برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

–    مهارت پیشبرد و ترفیع برند

–    مهارت تحقیقات برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

–    مهارت حفظ برند

–    مهارت کنترل برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

–    مهارت هویت سازی برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

–    مهارت شخصیت سازی برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

–     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

–     معاینه فنی برند

–    سبک های برندسازی

–    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه –    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری

سبک های برندینگ

مولف و مترجم: علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی و کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

 

علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی

 

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

–    اصول فروشندگی

ارتقای بینش –    مدیریت در فروش صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

 

–    تفکر خلاق و سیستمی

–    مهندسی فکر

ارتقای مهارت –    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)

 

–    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

–    مهارتهای مدیریت انگیزه در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت مدیریت زمان در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    زبان بدن

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی –    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
–        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت اعتراضات مشتریان صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
–        نکات مهم برای جذب مشتری صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM–    ۱۰ نقطه کور فروش و ویزیت صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته-    ۱۰ اشتباه فروش  و ویزیت صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته-    ۱۰ تکنیک خلاق جذب مشتریان صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها-    تکنیک های فروش تلفنی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی   و خدمات  وابسته

 

–    پیگیری و ارزیابی فروش در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    چاشنی های فروش در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    فروش خلاق در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

کارگاه –    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

این  دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۶سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از ۹۰ پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و  …

 

 

 

 

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی

دوره های آموزشی ویژه صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی

مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

فروش و بازاریابی صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت

 

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی

–    اصول مدیریت بازاریابی صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

–    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش –    مدیریت آمیخته بازاریابی صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی

 

–    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی

–    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

–    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک –    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای

 

–    مهارتهای سرپرستی کارکنان

–    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت مدیریت مشتریان در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های ارایه پروموشن در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت بازارگرمی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت بازارسازی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت بازار سنجی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت بازاریابی مویرگی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری

–    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های تحقیقات بازاریابی صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی

–    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  تولید شده

–    ·        شناخت تقسیمات بازار در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

–    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

 

کارگاه –    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

www.khooyeh.com

این  دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۶سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از ۹۰ پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و  …

 

 

 

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی

 

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

–    اصول فروشندگی

ارتقای بینش –    مدیریت در فروش صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

 

–    تفکر خلاق و سیستمی

–    مهندسی فکر

ارتقای مهارت –    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)

 

–    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

–    مهارتهای مدیریت انگیزه در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت مدیریت زمان در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    زبان بدن

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی –    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
–        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت اعتراضات مشتریان صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
–        نکات مهم برای جذب مشتری صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM–    ۱۰ نقطه کور فروش و ویزیت صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته-    ۱۰ اشتباه فروش  و ویزیت صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته-    ۱۰ تکنیک خلاق جذب مشتریان صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها-    تکنیک های فروش تلفنی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

 

–    پیگیری و ارزیابی فروش در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    چاشنی های فروش در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    فروش خلاق در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

کارگاه –    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

این  دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۶سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از ۹۰ پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و  …

 

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

نام و نشان سازی کاربردی

مدرس: علی خویه

۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم برند و نام و نشان تجاری در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

 

–    اصول برند سازی حرفه ای در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

ارتقای بینش و نگرش –    تفکر برند  در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

 

–    تعریف جدید اصول مدیریت برند

–    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

–    تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت –    مهارتهای برند سازی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

 

–    مهارت برند داری در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت برند شناسی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

–    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

–    مهندسی ارزش برند در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت پیشبرد و ترفیع برند در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت تحقیقات برند در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت حفظ برند در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت کنترل برند در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت هویت سازی برند در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت شخصیت سازی برند در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–     معاینه فنی برند در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    سبک های برندسازی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه –    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

 

 

مدرس دوره

مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۶سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از ۹۰ پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و  …

 

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.gmas.ir

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

استاد علی خویه

علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸   نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

.

 

سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
اهداف سمینار:
بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر ی موسسات    صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی   به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی   بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد.
بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای “مدیریت ارتباط با مشتری” می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی   رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند.
در این سمینار ضمن معرفی مفهوم “مدیریت روابط مشتریان” و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود.

سرفصل های سمینار:
۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف)
۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟
۳/ صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی   چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  چیست؟
۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  خود دارد؟
۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه می توان صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  بیشتری به یک مشتری فروخت؟
۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟
۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد
این  دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

 

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در موسسات    صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی   

و خدمات  وابسته

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:

 

  • تیپ شناسی مشتریان در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • روانشناسی مشتریان در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در موسسات    صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    •  
    •  
    • … در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • ان ال پی در ارتباطات خلاق در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • مشتری مداری تلفنی
  • روابط عمومی خلاق و موثر در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • ۱۰ تکنیک ارتباط خلاق در فروش  صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسی
  • ج)برنامه‌ریزی
  • نقش اعصاب در تبلیغات
  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی
  • بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
  • اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • فرایند مدلسازی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازی
  • زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
  • اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران

 

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری

صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات   و خدمات پس از فروش در صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی   خدمات  وابسته

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات   و خدمات پس از فروش

مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸   مدت زمان دوره آموزشی: ۱۶ ساعته یا ۲۴ ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار ۱۶ ساعته

  روز اول روز دوم
۹-۱۱ مبانی و مفاهیم بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  پس از فروش

 

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی

اشتباه ها و خطاهای کارکنان صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش

 

دام های فروشندگان و کارکنان صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی

۱۱-۱۳ تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش

 

ابعاد کیفیت صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  پس از فروش

صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  تعمیرات نگهداری آموزش

تاکتیک های مدیریت و  ارتباطات خلاق در صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات پس از  فروش،  و

 

تکنیک های مذاکره در بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  پس از فروش

۱۴-۱۶ تکنیک های صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  پس از فروش

 

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

کارگاه کارگروهی تکنیک های بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات پس از فروش
۱۶-۱۸ کارگاه کارگروهی انواع بازاریابی و فروش  صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

 

روانشناسی رضایت مشتریان و خدمات پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار ۲۴ ساعته

  روز اول روز دوم روز سوم
۹-۱۱ مبانی و مفاهیم بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  پس از فروش

 

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی

فروشنده و نمایندگی حرفه ای

 

ویژگیها، شرایط، وظایف

و صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  پس از فروش

مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
۱۱-۱۳ انواع صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

 

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

تکنیک های صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات پس از فروش

 

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها

 

صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  تعمیران نگهداری آموزش

۱۴-۱۶ تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات پس از فروش تاکتیک های ارتباطات خلاق در صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  پس از  فروش،  و مدیریت

 

تکنیک های مذاکره در صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  پس از فروش

اشتباه های و خطاهای کارکنان بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش

 

دام های فروشندگان و کارکنان صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی

کنترل هزینه های صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی

۱۶-۱۸ کارگاه کارگروهی

 

چک لیست بازاریابی صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی

مدیریت کارکنان صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش ، سیستم های صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت کارگاه کارگروهی

 

صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  تعمیران نگهداری آموزش

 

سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش – ضرورت ها اهداف وظایف
  • بازاریابی صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • چک لیست بازاریابی صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  و صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش
  • انواع بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  پس از فروش، رفتار مشتریان
  • روانشناسی رضایت مشتریان   و خدمات پس از فروش
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داری اطلاعات قراردادهای بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت ، بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش
  • سیستم های بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش
  • نرم افزارهای بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش
  • تکنیک های بازاریابی و فروش  صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایه‌ی صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات پس از  فروش،  و مدیریت
  • تکنیک های مذاکره در بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی
  •  
  • بازاریابی و فروش صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • نگه‌داری صورت‌جلسه‌ی بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  ارایه شده به مشتریان
  • دسترسی به کلیه سوابق بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  ارایه شده به تفکیک جزییات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی
  • کنترل هزینه های بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی
  • کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایه‌ی صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی
  • مدیریت کارکنان صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی   و خدمات پس از فروش، سیستم های صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی   و خدمات پس از فروشو کنترل کیفیت
  • جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد
  • ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا
  • ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها

 

مدرس: علی خویه  www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

 

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com