مشاور بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ و مجری بازاریابی، مهندسی فروش و ...

مشاور بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ و مجری بازاریابی، مهندسی فروش و ... مشاور و مجری طرح های بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ

مشاور بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ و مجری بازاریابی، مهندسی فروش و ...

مشاور بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ و مجری بازاریابی، مهندسی فروش و ... مشاور و مجری طرح های بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ

مشاور بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ و مجری بازاریابی، مهندسی فروش و ...

معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

-مدرس دانشگاه،
-دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از کارشناسی فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت و هیات مدیره
-مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
-عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
- دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
-دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
-مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
-ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
-سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
-مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
-عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
-دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش


تماس با ما:
شماره تماس با مدیر برنامه استاد خویه
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
۰۲۱۲۶۷۱۱۲۷۱
تهران ، خیابان نیاوران ( باهنر)، بعد از پمپ بنزین، کوچه رفیعی، پلاک ۵
شماره تماس مستقیم با علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
وب سایت های ذیل
مشاور فروش بازاریابی و برند www.khooyeh.com
دکتر بازاریابی www.marketingdoctor.ir
دکتر فروش www.doctorsales.ir
دکتر برند www.branddoctor.ir
صفحه اینستاگرام khooyeh.ir
کانال تلگرام @khooyeh
ایمیل:

DrKhooyeh@gmail.com

کلیه خدمات مشاوره ای ما با افتخار همراه با خدمات آموزشی با 19سال تجربه ارایه می گردد.

مشاوره مدیریتی به مدیران در حوزه ( برند، بازاریابی، فروش، منابع انسانی، رفتار سازمانی و ….) management consulting

ارائه خدمات مشاوره بازاریابی ( marketing consulting ) و آموزش بازاریابی ( marketing training)به شکل کاملا عملیاتی و یکپارچه، خدمات مشاور بازاریابی و تجاری سازی (مارکتینگ) به صورت تخصصیmarketing action plan consulting مشاوره برنامه ریزی بازاریابی ، فروش و تبلیغات به صورت سیتماتیک و تدوین برنامه بازاریابی فروش

م

  • ۰
  • ۰

اهمیت برند در بازار رقابتی: در دنیای کنونی که رقابت در بازار بسیار شدید است، کسب و کارها باید به طور مداوم به برندسازی و ارتقاء تصویر برند خود توجه کنند. این کتاب تلاش می‌کند به مسئولین و مدیران کمک کند تا با شناخت عمیق‌تر از برند، بتوانند تصمیمات بهتری بگیرند.

افزایش دانش برند: بالا بردن دانش و آگاهی در زمینه برندسازی، به مدیران و افراد درگیر در این حوزه کمک می‌کند تا استراتژی‌های مؤثرتر و مبتکرانه‌تری ایجاد کنند و در نتیجه تأثیرگذاری بیشتری بر روی بازار داشته باشند.

هدف کتاب

هدف این کتاب آموزش و افزایش آگاهی در زمینه مدیریت و مهندسی برند برای تمام افرادی است که با برند سروکار دارند، از مدیران بازاریابی گرفته تا هنرمندان و کارآفرینان. دکتر خویه امیدوار است که این اثر منبعی مفید برای بهبود فرآیندهای برندسازی و کمک به موفقیت برندها باشد.

نتیجه‌گیری

کتاب “مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری” نه تنها به درک عمیق‌تر مفاهیم برند کمک می‌کند بلکه راهکارها و استراتژی‌هایی را برای ایجاد و مدیریت برندهای موفق ارائه می‌دهد
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

معرفی دکتر علی خویه

دکتر علی خویه، یک شخصیت برجسته در حوزه مدیریت، بازاریابی و برندسازی، و مدرس دانشگاه است که بیش از ۲۱ سال تجربه اجرایی و حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف فروش، ویزیتوری و مدیریت دارد. او به عنوان یک متخصص در زمینه برندسازی و فروش شناخته می‌شود و نقش مؤثری در شکل‌گیری استراتژی‌های بازاریابی برای برندهای مختلف ایفا کرده است.

سوابق و دستاوردها:

تجربه گسترده: دکتر خویه دارای بیش از ۲۱ سال تجربه در حوزه‌های فروشندگی، ویزیتوری و مدیریت است و در طول این مدت، با شرکت‌ها و برندهای معتبر و مشهور بین‌المللی همکاری داشته است.

تألیف و ترجمه: او مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی در حوزه بازاریابی و مدیریت است که به عنوان منابع علمی و عملی در این حوزه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مشاوره و مجری پروژه: دکتر خویه مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور است و به ارائه مشاوره‌های کلیدی به مدیران عامل برندهای معتبر و سازمان‌های ملی و بین‌المللی می‌پردازد.

دوره‌های آموزشی: او دارای سابقه برگزاری بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه‌های آموزشی و کاربردی برای سازمان‌ها و شرکت‌های ملی و بین‌المللی است.

مقالات تخصصی: دکتر خویه بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله تخصصی را ارائه داده که برای فعالان حوزه بازاریابی و برندسازی دارای ارزش علمی و عملی بالایی است.

سخنرانی: وی سخنران بیش از صدها سمینار مختلف بوده و به عنوان سخنران برتر در بسیاری از این سمینارها شناخته می‌شود.

فعالیت‌های رسانه‌ای: دکتر خویه در برخی برنامه‌های صدا و سیما به عنوان مهمان و کارشناس حضور دارد و نظرات خود را در خصوص مسائل مربوط به بازاریابی و برندینگ مطرح می‌کند.

هیات تحریریه: او همچنین عضو هیئت تحریریه نشریات مختلف در حوزه مدیریت و بازاریابی است.

تجربه اولیه در فروش: دکتر خویه از دوران کودکی در مغازه پدرش تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی را کسب کرده و این تجربیات اولیه سبب شکل‌گیری نگرش او در حوزه فروش و کارآفرینی شده است.

نتیجه‌گیری

دکتر علی خویه با مجموعه‌ای از تجربیات غنی و دستاوردهای متعدد، به عنوان یکی از پیشروان حوزه مدیریت و برندینگ در کشور شناخته می‌شود. او با تکیه بر دانش و تجربیات خود، همواره در تلاش است تا به ارتقاء سطح دانش و آگاهی در حوزه‌های بازاریابی و برندسازی کمک کند.
/

خدمات گروه آموزشی و مشاوره دکتر علی خویه

گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه با ارائه خدمات تخصصی در زمینه بازاریابی و مشاوره، به سازمان‌ها و برندهای معتبر در جهت بهبود عملکرد و افزایش فروش کمک می‌کند. این خدمات شامل مجموعه‌ای از راهکارهای علمی و عملی است که به افزایش کارایی و اثربخشی فعالیت‌های تجاری کمک می‌کند.

خدمات کلیدی:

مشاوره تخصصی:

ارائه بیش از ۵۰۰۰ ساعت مشاوره تخصصی به سازمان‌ها و برندهای مختلف، با هدف بهبود استراتژی‌های بازاریابی و فروش.

پروژه‌های تحقیقاتی:

انجام صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف‌کننده، کلوپ مشتریان، CRM، و کمپین‌های تبلیغاتی و ارتباطات بازاریابی (IMC).

مدیریت برند:

ارائه مشاوره در زمینه مدیریت برند و برندسازی حرفه‌ای و علمی، به‌منظور ارتقاء و توسعه تصویر برند.

بازاریابی مدرن:

مشاوره در بازاریابی دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی و مجازی، با هدف افزایش تعامل و جذب مشتری.

دپارتمان‌سازی و مشاوره فروش:

راه‌اندازی دپارتمان فروش و بازاریابی، مشاوره در زمینه استراتژی‌های فروش و افزایش فروش، و تشکیل دپارتمان‌های تخصصی.

پروژه‌های مهندسی فروش:

اجرا و استقرار پروژه‌های مهندسی فروش، طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان.

تحقیقات و آنالیز رفتار مصرف‌کنندگان: