مشاور بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ و مجری بازاریابی، مهندسی فروش و ...

مشاور بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ و مجری بازاریابی، مهندسی فروش و ... مشاور و مجری طرح های بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ

مشاور بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ و مجری بازاریابی، مهندسی فروش و ...

مشاور بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ و مجری بازاریابی، مهندسی فروش و ... مشاور و مجری طرح های بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ

مشاور بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ و مجری بازاریابی، مهندسی فروش و ...

معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

-مدرس دانشگاه،
-دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از کارشناسی فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت و هیات مدیره
-مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
-عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
- دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
-دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
-مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
-ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
-سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
-مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
-عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
-دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش


تماس با ما:
شماره تماس با مدیر برنامه استاد خویه
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
۰۲۱۲۶۷۱۱۲۷۱
تهران ، خیابان نیاوران ( باهنر)، بعد از پمپ بنزین، کوچه رفیعی، پلاک ۵
شماره تماس مستقیم با علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
وب سایت های ذیل
مشاور فروش بازاریابی و برند www.khooyeh.com
دکتر بازاریابی www.marketingdoctor.ir
دکتر فروش www.doctorsales.ir
دکتر برند www.branddoctor.ir
صفحه اینستاگرام khooyeh.ir
کانال تلگرام @khooyeh
ایمیل:

DrKhooyeh@gmail.com

کلیه خدمات مشاوره ای ما با افتخار همراه با خدمات آموزشی با 19سال تجربه ارایه می گردد.

مشاوره مدیریتی به مدیران در حوزه ( برند، بازاریابی، فروش، منابع انسانی، رفتار سازمانی و ….) management consulting

ارائه خدمات مشاوره بازاریابی ( marketing consulting ) و آموزش بازاریابی ( marketing training)به شکل کاملا عملیاتی و یکپارچه، خدمات مشاور بازاریابی و تجاری سازی (مارکتینگ) به صورت تخصصیmarketing action plan consulting مشاوره برنامه ریزی بازاریابی ، فروش و تبلیغات به صورت سیتماتیک و تدوین برنامه بازاریابی فروش

م

  • ۰
  • ۰

مهندسی فروش یکی از حوزه‌های مهم در بازاریابی و فروش است که به تحلیل و طراحی فرآیندهای فروش به‌صورت سیستماتیک و علمی می‌پردازد. علی خویه به عنوان یک متخصص در این زمینه، تأکید زیادی بر اهمیت مهندسی فروش در موفقیت کسب‌وکارها دارد.

▎اصول مهندسی فروش:

1. تحلیل بازار: شناخت دقیق بازار هدف، رقبا و نیازهای مشتریان. این اطلاعات به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا استراتژی‌های فروش خود را بهینه کنند.

2. طراحی فرآیند فروش: ایجاد یک فرآیند منظم برای فروش که شامل مراحل مختلفی از جمله شناسایی مشتریان، ارائه محصول، مذاکره و بسته شدن قرارداد باشد.

3. استفاده از تکنولوژی: به کارگیری ابزارها و نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای پیگیری تعاملات با مشتریان و بهینه‌سازی فرآیند فروش.

4. آموزش و توسعه تیم فروش: سرمایه‌گذاری در آموزش و بهبود مهارت‌های تیم فروش برای افزایش کارایی و اثربخشی آنها.

5. تحلیل داده‌ها: جمع‌آوری و تحلیل داده‌های مربوط به فروش برای شناسایی الگوها و فرصت‌ها، و همچنین ارزیابی عملکرد تیم فروش.

6. ایجاد روابط بلندمدت: تمرکز بر ایجاد روابط پایدار با مشتریان به جای فقط تمرکز بر فروش یکباره.

▎اهمیت مهندسی فروش:

• افزایش کارایی: با طراحی یک فرآیند منظم و علمی، می‌توان کارایی تیم فروش را افزایش داد.

• کاهش هزینه‌ها: شناسایی بهترین روش‌ها و ابزارها می‌تواند به کاهش هزینه‌های مرتبط با فروش کمک کند.

• رضایت مشتری: با توجه به نیازها و خواسته‌های مشتریان، می‌توان تجربه خرید بهتری را برای آنها فراهم کرد.

• رشد پایدار: ایجاد یک سیستم مؤثر در فروش می‌تواند به رشد پایدار و بلندمدت کسب‌وکار کمک کند.

علی خویه با تأکید بر این اصول، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا فرآیندهای فروش خود را بهینه کرده و در نتیجه، نتایج بهتری را در زمینه فروش و رضایت مشتریان کسب کنند.